خطیب جمعه شهركرد: حضور مردم در انتخابات كمر دشمن را می شكند
نوشته شده توسط : breketid

حجت الاسلام 'محمد علی نكونام ' در خطبه های نماز جمعه شهركرد افزود: حضور مردم در عرصه انتخابات باعث استحكام پایه های نظام اسلامی می شود و استحكام پایه های نظام اسلامی یك عبادت است.

وی، حفظ نظام اسلامی را از نماز هم واجب تر دانست و گفت: حضور مردم مصونیتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه های دشمنان انقلاب است.

خطیب جمعه شهركرد یادآور شد: حضور حداكثری مردم در انتخابات مجلس نهم ،حماسه دیگری را از مردم انقلابی ایران در جهان به نمایش می گذارد.

نكونام گفت: مردم روز جمعه با وضو پای صندوق های رای خواهند آمد تا با حضور حداكثری خود نشان دهند جنبه های عبادی شركت در انتخابات بیشتر از جنبه های سیاسی آن نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهركرد، انتخاب اصلح را یكی از دستاوردهای حضور مردم در عرصه انتخابات دانست و گفت: آنهایی كه معیارهای انقلاب اسلامی را دنبال نمی كنند در بین مردم جایگاهی ندارند و مردم از آنها استقبال نمی كنند.

وی به هفته تعلیم و تربیت اشاره كرد و گفت: دروس مدارس و دانشگاه ها باید با علوم دینی همراه باشد چرا كه علوم دینی در رشد و بالندگی علم تاثیر گذار است.

نكونام ،هفته جهانی مبارزه با تبعیض نژادی را بیانگر وجود تبعیض در بین مردم جهان دانست و گفت: در نظام اسلامی هیچ تبعیضی وجود ندارد و همه انسان ها با هم برابرند.

ایمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های این هفته، مردم را به حضور حداكثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوازدهم اسفند ماه جاری فرا خواندند.

7359/587





:: برچسب‌ها: طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sajedin در تاریخ : 1390/12/6/6 - - گفته است :
سلام
واقعا وب جالبي داري بهت تبريک ميگم
اگه دوست داشتي به من هم سر بزن
اگه با تبادل لينک موافقي حتما تو نظرات بگو عزيزم.باي


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: